Doctor Finkelstein

8 Dec

Ice Age reaches Amsterdam 2009!

Bilder fra Flickr.

Gidhansteke! Fant ut for noen få øyeblikk siden at Sufjan Stevens har en julecd! Ikke bare en, men 5 i 1 opplegg, dvs. 42 sanger! Nå ble jeg skikkelig glad. Sufjan Stevens har veldig koselig musikk, og av de få julesangene deres jeg har hørt nå, så tror jeg dette også er kooos! De har banjo!
I dag har jeg gått rundt med øyene 1 cm utenfor der de burde være og passet på at jeg ikke har falt på isen. Jeg var nemlig så smartass at jeg tok på meg mine glatteste sko med god følelse i mårrest, GOOD JOB SHERLOCK! Den siste bakken som fører til huset vårt er kjempeglatt og kjempemørkt. Jeg tenkte at hvis jeg faller nå så er det bare typisk. Vet du hva? Jeg falt ikke, haha.

I morgen er det fransk muntlig, så i dag må jeg skrive noe fornuftig å si. Hadde pianoprøve i dag, fikk 4/5, er kjempefornøyd, selv om jeg screwa litt opp og jeg vet at jeg kan bedre, men jeg er fornøyd! Så i de to siste timene spiller jeg opp til allsang på klasserom z309, hehehe.

I dag fikk jeg håndkrem i adventspakken, very nice yes! ah fa**.. jeg glemte å levere bøka på biblioteket. bummer.

Den ultimate julesangen OG julefilmen! Har du ikke sett the nightmare before christmas så bør du virkelig gjøre det! Jeg har den nå i julen, kom å se kom å se alle sammen! Så spsier vi mandariner og drikker julebrus, wee.

Kiaras kommentar på alt dette er
03122009177

Legg igjen en kommentar

