Ønskelistee

8 Dec

Jeg vet dere har ventet i spenning og ikke fått sovet om natten, men her er den da; min ønskeliste for jul og bursdag, har jo bursdag den 12. dagen ut i det nye året, så. Here it comes;

– Mac ( hehehe, mamma og pappa (A)
– Neglelakk i kule farger, helst ikke rødnyanser, men alle andre er veldig velkommen.
– Hårpynt, som søte kliper, fliseklemmer og hårbøyle
-Kubbelys/stearinlys/telys i alle former, elsker levende lys!
– Mellomstor toalettmappe. Dette fordi jeg har en liten som det nesten ikke er plass til noe i, og en kjempestor, så jeg vil ha en mellsomstor som har plass til tannbørsten og sminken for overnattingsbesøk liksom xD
-Stoooor kopp! Min mike (mike fra monsterbedriften!)kopp ble ødelagt, jeg ble knust med den så jeg vil ha en ny stor kopp!
– Te.. I løs eller i poseform har ikke noe å si. Drikker masse te og liker å prøve ut nye smaker.
– L.A Candy. Dette er boken som Lauren Conrad har skrevet. De har den på cdon.no og tanum.no vet jeg.
– A house of a night novel. Det er en bokserie på 12 bøker og jeg vil veldig gjerne starte å lese denne serien. Førsteboka heter market og andreboka heter betrayed.
– Rensekrem fra Chanel
– Penger, jeg skal spare til speilreflekskamera
– Gavekort på klær, sko, hudprodukter, bøker ++

Hper det hjalp og at alle er villig til å oppfylle mine ønsker🙂 hehe

3 kommentar to “Ønskelistee”

  1. Ingvild 08.12.09 kl. 22:09 #

    Te, negellakk, bøker, mac og lys🙂 Mye av det samme som jeg ønsker meg🙂

    • kiaratiara 08.12.09 kl. 22:18 #

      hehe jaa😀 Vi er jo ca. samme alder og av samme kjønn så det er vel ikke så rart xD

  2. I r l i n 09.12.09 kl. 09:23 #

    flotte ønsker! håper du får alt du ønsker vakkre! :D:D

    sv; tusen takk for kommentar på bloggen min i går vakkre deg!😀 Det gir meg kjempemye inspirasjon at du er innom og ikke minst kommenterer på bloggen min og jeg håper du forstår hvor mye det betyr for meg; så TUSEN takk!😀 Jeg håper du får en kjempeflott dag og koser deg MAX! Take care verdifulle skapning,😀

Legg igjen en kommentar

