Brennkopper?

7 Dec

Jeg vil starte dette innlegget med å slippe ut en av mine tanker; jeg tror kanskje jeg muligens har fått en brennkopp/brannkopp(?).. Jeg har hatt det før og vet hvordan de ser ut og alt. Som den utrolig flinke og saklige  bloggeren jeg er, så har jeg selvfølgelig tatt bilde av det. Lucky you. Liker du ikke sår, så ikke se. hehehehhe

Jeg har så fin nese, sant?

Nå sitter jeg egentlig og skriver en kjempebra fransk tekst som jeg skal lære meg utenatt og lese/si til min franske lærer på onsdag. Yah thiink? I disse dager er skole nederst på prioriteringen. Neida, kanskje ikke helt nederst, men motivasjon er værtfall der nede. Men det må vel gjøres en gang, skulle jo ha 4 i fransk i år, right?

Egentlig skal jeg si deg at jeg vil bli syk akkurat nå. Det er sånne småting som bare får meg til å krympe av tanken, bare småting. Pianoprøve og styrkeprøve. Tirsdag og Fredag. Kanskje jeg må til legen med brennkoppen min på fredag i de to siste timene.. Nei nå tuller jeg, var jo ikke der forrige fredag. Men herregud, han skal stå å se på oss mens vi tar sit-ups, push-ups også sånne løft som jeg ikke vet hva heter, og han skal telle og se om vi gjør dem riktig, så skal han sette karakter etter hvor mange vi gjør. Kanskje jeg skal gjøre litt armhevinger og sit-ups i dag før jeg legger meg? Lurt Karo, lurt.

Hvordan tema syns du jeg skal ha på bloggen her? Det jeg har nå er bare sånn midlertidig da jeg ikke klarte å bestemme meg i går, så jeg ble lei og gikk å la meg etter 10 temaer på her, så hvis det er annet tema neste gang du er innom så ikke bli overrasket.

Siden dette er litt Kiarablogg, så må jeg fortelle at hun sto på meg i mårrest 10 minutter før vekkerklokka ringte og kosetrødde( og ja.. hun har gaske skarpe klør). Jeg ble irritert og bare overså henne, så hun bare la seg ned. med en gang vekkerklokka ringte så var hun helt DER oppe og skulle kose og kose og kose. Makan til koselig katt skal du lete lenge etter.

Btw, jeg fikk bomullspads i adventspakken i dag. Lucky me. Så hvis dere lurer så har jeg bomull nå.
Du skal ikke se bort i fra at det kommer en ønskeliste opp her om en liten stund. Fransk er ikke en god tanke nå. Virkelig ikke. Andre ting er såå mye viktigere.. som ønskeliste.

3 kommentar to “Brennkopper?”

  1. cownie 07.12.09 kl. 19:50 #

    «Så hvis dere lurer så har jeg bomull nå.» hahaha

  2. I r l i n 08.12.09 kl. 11:45 #

    åårh uff! så kipt! hadde nettop det samme faktisk! Hha du skriver så morsomt!!
    god bedring søteste!

    sv; mange tusen takk for kommentar fra deg på gårsdagens innlegg søte du!😀 Jeg setter så utrolig pris på at du legger fra deg dine fornuftige spor på min blogg! :D:D Du er snill ass!😀 Jeg håper du får en helt fantastisk dag! Ta godt vare på deg selv så lenge – duer verdifull vettu ;D tihi. Bye!😀

Legg igjen en kommentar

