Nytt?

6 Dec

Ja, da har jeg endelig bestemt meg for å flytte bloggen hit, til wordpress. Ipublish og wordpress samarbeider jo litt sånn, så jeg går ikke helt bort fra det ipublish-temaet.
Jeg er veldig for forandringer, så å flytte på bloggen er bare godt for alle. WordPress er jo litt mer utviklet og har mer valg enn ipublish, siden det er så nytt.

Tittelen på begge bloggene jeg har hatt (blogspot og ipublish) hat hatt navnet Bbyjane. Dette var ikke en option for meg tydeligvis, så da måtte jeg finne på noe nytt. Jeg ble inspirert litt av Katy Perry som har kalt sin blogg for Katy purry etter sin egen katt. Kiara inspirerte meg også ganske mye kan man vel si. Kiara da katten min. Min aller beste venn uansett humør. Høres teit ut, men det er sånn det er. Hun er prinsessa i huset, for ikke å snakke om i nabolaget, så derfor passet navnet Kiara Tiara seg kjemepgodt. Kanskjejeg en dag får wordpresset på en tiara på den katten og tatt bilde av det. Det hadde vært noe det!

Jeg har drevet med blogg i halvannet år og elsker det. Selv om jeg ikke er en av dem med flest lesere eller flest kommentarer på hvert innlegg, så liker jeg å få ut ting jeg vil få ut. Jeg har noen vanskeligheter med å gjøre bloggen personlig, eller sånn jeg vil ha det da. Nå skal jeg prøve å gjøre det bedre. Jeg har en visjon av hvordan jeg vil ha bloggen, men får det ikke helt fram. Jeg vil være litt anonym, men allikavel vil jeg at mine venner skal lese bloggen. Jeg vil ta bilder av ting jeg gjør og ting som skjer, samtidig vil jeg ikke legge ut for mye av det personlige.
Vi får se hvordan dette blir.
Hilser fra Kiara, kanskje hun kommer med noen innslag en gang i blandt.

KiaraTiara

5 kommentar to “Nytt?”

  1. Anneli 06.12.09 kl. 22:20 #

    Hørtes bra ut!:D

  2. Ingvild 06.12.09 kl. 22:28 #

    Kjempe fint blogg navn ; ) Skal fortsette å lese bloggen din🙂

  3. cownie 07.12.09 kl. 00:08 #

    æ likte kiaratiara😀

  4. Lindus Theresus 07.12.09 kl. 05:38 #

    Gratulerer med ny blogg; wordpress har mange kule utseenda å velg mellom. Når æ kommer hjem med det proffe kameraet mitt kan vi ta masse kule bilda du kan ha på bloggen😀

    • kiaratiara 07.12.09 kl. 07:54 #

      Jaa! Æ ska nu ha mtt eget en dag xD Æ får spar!

Legg igjen en kommentar

