Kvasimodo

31 aug

Jeg elsker høsten. Man har akkurat hatt en lang og i noen tilfeller, en varm sommerferie. Høsten kommer krypende inn sammen med skolen og motivasjonen. For noen varer denne motivasjonen i en uke, for andre til jul og noen har den kanskje hele året. Jeg tror jeg er en plass midt i mellom, jeg perioder over hele året der jeg er motivert. Grei deling, syns jeg.

I tillegg til denne (helt greie) motivasjonen, så er høstmoten den aller fineste av årstidmotene. Vinter er alt om å være varm og varmest, mens høst er masse strikk, komfy klær og man kan bruke sommerens sko (hvis det ikke høljer ned da selvfølgelig). Sommeren varer ganske så kort, så man får liksom ikke med seg hva som er sommermoten før den går over til høst.

Det aller, aller beste med høsten er dager som i dag; Jeg har laget meg et stort glass med saft, en stor kopp med kaffe (+ melk og vaniljesukker. Yeah, you heard me) og hører på deilig musikk. Minuset er jo da at jeg skal gjøre lekser, men historie er ikke det verste man kan gjøre! Musikken i dag er klassisk. Jeg fikk sånn ørecravings for beethoven og bach med venner da jeg dro hjem fra jobb i dag, så jeg hørte på de få sangene jeg har som kan dyttes inn i den kategorien og fortsatte høringen hjemme. Det er ikke helt likt meg å høre på sånn her musikk, men den ene og den mest naturlige forklaringen er at jeg blir matet med dette her 5 skoletimer i uka, så det hadde vært litt rart hvis jeg ikke hadde likt noe av det. I mean, come on. Er ikke dette fint?;

og

I går døde den ene neggelen min. Den ser heelt handicapet ut nå! Den føler seg og ser halvert ut!

Slik så den ut før. Dette er den andre handa mi da, jeg tar ikke sånn i-tilfelle-neglen-knekker-bilder!

Jeg kaller den Kvasimodo. Du vet han i ringeren fra Notre Dame.

3 kommentar to “Kvasimodo”

  1. Julianne 31.08.10 at 19:47 #

    hahaha Kvasimodo

  2. Kristine 31.08.10 at 20:01 #

    Det hørtes koselig ut : )

    Jeg liker bloggen din ; )

Legg igjen en kommentar

Følg meg

Få nye innlegg levert til din innboks.

